poniedziałek, 22 czerwca 2015

ADIDAS STELLASPORT











Jak już wiecie wygrałam konkurs i spędziłam cudowne dwa dni w stolicy. Już w czwartek wybrałam się do Warszawy, natomiast cała cudowna przygoda zaczęła się w piątek. Na godzinę 10 poszłyśmy na zakupy do sklepu Adidas razem z Jessicą Mercedes i z dziewczynami z zespołu Adidas. Wszystko otrzymałyśmy gratis w związku z wygraną w konkursie. Zakupy poszły nam naprawdę bardzo sprawnie, każda z nas wyszła szczęśliwa z siatami :).  Ja wybrałam leginsy i bluzkę, którą przedstawiłam wyżej na zdjęciach. Kolekcja stellasport! Komplet jest przepiękny i niesamowicie komfortowy. Nabyłam również świetne buty, które są lekkie, wygodne i ładne - wszystko czego nam potrzeba :) Przyznam Wam szczerze, że byłam posiadaczką już wielu sportowych butów, jednak nigdy nie miałam tak wygodnych - i to nie kłamstwo. Mam dużo więcej rzeczy, które z czasem Wam również pokażę, mam ogromną ilość zdjęć z zakupów, kolacji jak i największego treningu fitness w Polsce, ale wszystko będę pokazywała stopniowo, gdyż sama czekam na wszystkie zdjęcia :) Mam Wam jeszcze naprawdę wiele do pokazania jak i napisania! Wszystko przed nami :) 
Postanowiłam również, że pomiędzy notkami z moimi outfitami, będę pokazywała również moje treningi, stroje sportowe, filmiki przy których ćwiczę jak i muzykę, którą uwielbiam wtedy słuchać. Będzie się działo! :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz