środa, 30 lipca 2014

KONKURS

Hej, hej, hej :) Dzisiaj pierwsza notka bez zdjęć! Potrzebuję Waszej pomocy! Biorę udział w walce o laptopa, zasady proste dziewczyna z największą liczbą głosów wygrywa :) Możecie głosować za pomocą internetu raz dziennie i wysyłać smsy- tak dużo jak tylko chcecie!! :) Głos na mnie za pomocą internetu daje mi 3 punkty, natomiast jeden sms aż 10 punktów! Dziękuję za każdy oddany głos! W konkursie mogę liczyć tylko na Was, gdyż ja jestem obecnie za granią, a smsy można wysyłać tylko z Polski, także ja nie mogę wysłać na siebie nawet jednego smsa :(
Wystarczy kliknąć w link poniżej:

 http://plebiscyty.nto.pl/plebiscyt/karta/447,gajana-galstjan,22435,id,t,kid.html

Z góry dziękuję za pomoc! Buziaki
Nowa notka ze zdjęciami już wkrótce :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz